کسب‌ و کارت رو آنلاین کن و 7 روز هفته 24 ساعته بفروش!

با افزایش فروشگاه های اینترنتی در سالهای اخیر و شرایط فعلی جامعه افزایش تمایل کاربران به خرید اینترنتی افزایش پیدا کرده است و این سبک سفارش و تاثیر فروشگاه های اینترنتی رو به گسترش است.همه روزه بر تعداد وب سایت های فروشگاهی و فروش محصولات و مایحتاج مردم بر بستر اینترنت افزوده میشود.در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به این نکته توجه داشت که در وحله اول باید حس اعتماد و امنیت در خرید را در کاربر ایجاد نمود.

 

مجموعه بزرگ صدر آکادمی با سالها تجربه همواره سعی کرده است در طراحی سایت های فروشگاهی استانداردهای مهمی چون ایجاد رابط کاربری جذاب و حرفه ای برای رسیدن به تجربه کاربری مناسب و استاندارد، رعایت اصول حرفه ای سئو مطابق با الگوریتم های موتورهای جستجوگر در کدنویسی، ایجاد بستر مناسب برای ثبت سفارشات و پیگیری آنها با رابط کاربری جذاب و کارکرد آسان، طراحی ریسپانسیو و انعطاف پذیر برای موبایل، تبلت و سرعت بالا در نمایش صفحات را مدنظر داشته باشد.

مزایای داشتن سایت فروشگاهی

  • جذب مشتریان بیشتر
  • کاهش هزینه‌های رفت و آمد برای کاربران
  • شناخت هرچه بیشتر برند به مشتریان و افزایش قدرت برند
  • فعال بودن فروشگاه در ساعات مختلف روز و عدم محدودیت در زمان و روزهای هفته
  • ارائه‌ی خدمات و محصولات به شهرهای مختلف یک کشور و همچنین محدوده‌های وسیع‌تر
  • در دسترس بودن اطلاعات کاملِ محصولات برای مشتریان و تسهیل انتخاب محصولات برای آنها
  • کاهش هزینه‌های مختلف مانند اجاره یا خرید محل و انبار و … برای صاحب کسب و کار و مقرون به صرفه بودن آن

کسب رتبه بالا سایت فروشگاهی

برای طراحی سایت فروشگاهی مهم ترین نکته این است که توسط کاربران در سراسر اینترنت دیده شود تا مشتریان بتوانند با دیدن و اعتماد کردن به این سایت به راحتی و آسان خرید کنند. اولین مرحله جهت دیده شدن وب سایت فروشگاهی، کسب رتبه بالا در گوگل است که موتور جستجو بتواند درخواست کاربران سایت شما را به آنها نشان دهد. اگر شما قصد طراحی سایت فروشگاه اینترنتی را دارید به این نکته توجه کنید که هیچگاه این کار را با قالب های آماده و رایگان در اینترنت انجام ندهید زیرا این مورد یکی از المان های منفی گوگل حساب می‌شود و حتی ممکن است سایت شما از روی فضای اینترنتی توسط گوگل نادیده گرفته شود.

طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای + اپلیکیشن!

اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

اتصال به سایت فروشگاهی شما

تمامی خدمات و محصولاتی که در سایت فروشگاهی خود قرار داده اید، می توانید در این اپلیکیشن در معرض فروش و نمایش قرار دهید.
اپلیکیشن اندرویدی “مروارید”، تمامی استاندارد های لازم جهت درج در مارکت های معتبر مثل کافه بازار را رعایت کرده و مشکلی از این بابت برای شما به وجود نخواهد آمد.
امکان ثبت نام و لاگین کاربران در این اپلیکیشن مهیا می باشد و اعضاء می توانند کلیه خدمات داخل سایت را در داخل اپلیکیشن در اختیار داشته باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به منوی اپلیکیشن اندروید مراجعه فرمایید.

سئو در طراحی سایت فروشگاهی

روزانه میلیون ها سرچ توسط کاربران در موتورهای جستجو از جمله گوگل انجام می شود. قرار گرفتن سایت فروشگاهی شما در نتایج اولیه گوگل تاثیر خیلی زیادی در بازدید کاربران از سایت و در نتیجه جذب کاربران و مشتریان جدید برای کسب و کارتان و حرفه شما می گردد.
طراحی سایت فروشگاهی باید به گونه ای باشد که از نظر موتور های جستجو مناسب و استانداردهای لازم را داشته باشد. طراحی سایت حرفه ای مطابق با استانداردها و بهینه در کنار سئو قوی می تواند سئو سایت شما را در موتورهای جستجو بهینه کند و پس از آن شما با قرار دادن مطالب و محتویات مناسب می توانید به هدف خود برای رسیدن به نتایج مثبت در موتورهای جستجو دست پیدا کنید.
مجموعه طراحی سایت صدر آکادمی با بهره گیری از نیروهای با تجربه و خبره طراحی وب سایت فروشگاهی شما را با رعایت اصول سئو سایت و الگوریتم های جدید موتورهای جستجو انجام داده و سایت فروشگاهی ساخته شده توسط صدر آکادمی، در رابطه با سئو، طراحی و نمایش در نتایج اولیه گوگل مشکلی نخواهد داشت. صدر آکادمی بالاترین خدمات و کیفیت را در خدمات خود دارد. سایت های طراحی شده توسط مجموعه صدر آکادمی از لحاظ سئو داخلی و تکنیکال کاملا بهینه شده و استاندارد می باشند.

نتیجه گیری

توسعه کسب و کار را در هر مرحله ای که باشیم باید در نظر بگیریم، همواره هدف ما باید گسترش برند و کسب و کار خود باشد. یکی از کارهایی که به ما کمک زیادی می کند طراحی سایت فروشگاهی برای فروش بیشتر و شهرت بیشتر (برند سازی) است. شاید در ابتدا برای برخی از کاربران هزینه راه اندازی یک سایت با توجه به بودجه زیاد به نظر برسد، ولی جدا از بحث منطقی بودن این هزینه در برابری سودی که قرار است به ما بدهد، می توانید در ابتدا با یک سایت ساده و با امکانات اولیه فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید و بعد در آینده خود آن را گسترش دهید.

مشاهده کامل امکانات پکیج های طراحی وب سایت فروشگاهی

[table id=1 /]

برای راه‌اندازی فروشگاه توسط صدر آکادمی نیازی به دانش فنی نخواهید داشت

مزایای بسیار سایت فروشگاهی

 
آنلاین بودن همیشگی فروشگاه شما:

کسب و کارهای فیزیکی می‌تواند به صورت مغازه، فروشگاه و یا شرکت و … باشد. در هر صورت در اینگونه مشاغل محصولی برای ارائه وجود دارد، این مشاغل مشتریان مربوط به خود را دارند. برای اینکه بتوان با طیف وسیعی از مشتریان روبرو شد بهتر است علاوه بر ویترین و محل فیزیکی برای کسب و کار به ویترین و محل مجازی برای ارائه خدمات و محصولات نیز فکر نمود. بهترین و مطمئن ترین راه برای این کار ایجاد سایت می‌باشد. اگر شما هم هنوز سایتی ندارید و تمایل زیادی دارید که در مسیر آنلاین سازی کسب و کار خود گامی بردارید می‌توانید جهت خرید و طراحی سایت فروشگاهی با مشاورین و کارشناسان صدر آکادمی تماس حاصل نمایید.

بدون هیچ محدودیتی:

مزیت مهم کسب و کار آنلاین و فروشگاه اینترنتی این است که به محل و زمان خاصی محدود نیستید. زیرا سایت فروشگاهی شما به صورت آنلاین و 24 ساعته در 7 روز هفته می‌تواند با طیف وسیعی از مشتریان در محدوده‌های مختلف جغرافیایی در ارتباط باشد. به عبارت دیگر شما محدود به منطقه خودتان نخواهید بود و می‌توانید به صورت بین المللی شغل خود را ادامه دهید.

داشتن کاتالوگ از محصولات:

با طراحی وب سایت فروشگاهی می‌توانید یک ویترین فوق العاده و یا کاتالوگ حرفه ای مجازی از محصولاتتان داشته باشید و در هر زمانی از شبانه روز به راحتی در اختیار کاربران و مشتریانتان قرار دهید. با استفاده از سایت فروشگاهی می‌توان تمامی محصولات را بصورت طبقه بندی شده در دسته بندی‌های مختلف با استفاده از تصاویر و توضیحات و ویژگی‌های آنها در سایت قرار داد تا فرآیند انتخاب خرید برای مشتریان سریع تر و به راحتی انجام شود.

صرفه جویی و حذف هزینه‌های خرید و اجاره:

برای داشتن کسب و کار فیزیکی نیازی به هزینه‌های اجاره یا خرید مغازه و فروشگاه نیست.هزینه‌ داشتن سایت فروشگاهی و راه اندازی کسب و کار آنلاین از این مبالغ بسیار کمتر است.می‌توان گفت با راه اندازی سایت فروشگاهی هزینه‌های خرید، اجاره مغازه و یا فروشگاه کاملا حذف می‌شود.

فروشگاه همیشه فعال و در دسترس داشته باشید:

فروشگاه و یا مغازه ای که به صورت فیزیکی است، قطعا در طول شبانه روز فعال نخواهد بود و درب آن بسته است و مراجعه حضوری هم محدود به ساعات خاصی خواهد بود.در صورتیکه با داشتن وب سایت فروشگاهی مغازه و یا فروشگاه شما همیشه فعال و در دسترس خواهد بود و می‌توانید به صورت 24 ساعته فروش داشته باشید.

به کسب و کارتان اعتبار دهید:

وب سایت فروشگاهی شما اعتبار کسب و کارتان خواهد بود. شاید از خود بپرسید چطور ممکن است؟ پاسخ مشخص است زمانی که شما در فضای مجازی فعالیت می کنید مشتریان بیشتری به سمت کسب و کارتان جاری می‌شوند و از این طریق برند شما توسط مشتریان بیشتر دیده می‌شود و برای کسب و کار خودتان اعتبار کسب می‌کنید.

کسب و کار خود را گسترش دهید:

کسب و کار فیزیکی مشتریان مخصوص به خود را دارد و قطعا این مشتریان محدود هستند زیرا تعداد افرادی که می‌توانند به مغازه، شرکت و یا کسب و کار شما دسترسی داشته باشند کمتر هستند. ولی زمانی که شما به صورت آنلاین فعالیت می‌کنید مشتریان بیشتری می‌توانند با کسب و کار برند شما آشنا شوند لذا از این طریق کسب و کار شما گسترش خواهد یافت.

کسب و کار خود را برند کنید:

همان طور که می‌دانید بسیاری از کسب و کارها دارای نماد و برند هستند. بعضی از کسب و کارها برند ثبت شده دارند و معمولا با این نام شناخته می‌شوند.داشتن سایت کمک زیادی به شناخته تر شدن برند شما می‌کند.زیرا با استفاده از سایت دیگر محدودیتی در نوع مشتری و اینکه در کدام شهر و منطقه باشید وجود ندارد و با طیف وسیعی از مشتریان از شهرها و استان های مختلف آشنا می‌شوید و قطعا فروش بالاتری خواهید داشت.

فروش خود را چند برابر کنید:

همانطور که گفته شد با استفاده از سایت با طیف وسیعی از مشتریان از مناطق و شهرها مختلف در ارتباط خواهید بود و افزایش مشتریان با افزایش فروش ارتباط مستقیم دارد و قطعا فروش بیشتری خواهید داشت.

هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات را کاهش دهید:

بازاریابی و تبلیغات برای وب سایت فروشگاهی به طور هدفمندتر و با هزینه‌ی کمتری قابل انجام است. همچنین تبلیغات شما با این هزینه، بدون محدودیت جغرافیایی، به افراد زیادی نمایش داده می‌شود. شما با روش‌های درست بازاریابی اینترنتی، می‌توانید برای مخاطبان هدف خود تبلیغات انجام دهید که همین موضوع یکی دیگر از دلایل کاهش هزینه‌های تبلیغات می‌باشد.

مشاهده قالب های طراحی سایت فروشگاهی

مراحل ثبت سفارش طراحی وب سایت فروشگاهی