کنترل از راه دور

ارائه خدمات از راه دور

برای رفع نیازهای مشتریان و ارائه خدمات گسترده در سراسر نقاط ایران – جهان و بدون نیاز به مراجعه حضوری کارشناسان، سرویس خدمات از راه دور در خدمت مشتریان قرار گرفته است. این سرویس از طریق بستر اینترنت و با استفاده از نرم افزار AnyDesk انجام می‌گردد. کافی است برنامه مذکور توسط مشتری دانلود و اجرا شود.

دراین راستا مرکز فنی مهندسی صدر سیستم امکانات زیر ساختی مناسبی را فراهم نموده است تا با کمترین سربار برای مشتری خدمات در کوتاهترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه گردد. از دیگر ویژگی‌های این روش برخورداری از تیم فنی مستقر در محل مجموعه می‌باشد که می‌توانند به بهبود کیفیت خدمات کمک نمایند.

خدمات نصب نرم‌افزار برای شرکت‌های خارج از کشور و شهرستان‌ها نیز می‌تواند از این طریق توسط متخصصین نصب انجام پذیرد.

قابل ذکر آنست که فقط بر روی سیستم مورد نظر نیاز به داشتن اینترنت می‌باشد و پشتیبان از طریق اتصال به آن سیستم و با راهنمایی پشتیبان‌ گیرنده می‌تواند بر روی سیستمهای دیگر REMOTE شود.

ابتدا جهت دانلود برنامه بر روی لینک دانلود کلیک نمایید.

دانلود نرم افزار AnyDesk

آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار Any Desk

پس از دانلود، فایل را اجرا نمایید:

پس از اجرای برنامه پنجره ای مشابه پنجره زیر برای شما باز خواهد شد.

بخش های مهم این صفحه که به صورت شماره گزاری شده مشخص هستند عبارتند از:

بخش اول شامل آی دی آدرس سیستم شما است که باید برای طرف مقابل بخوانید یا ارسال کنید تا بتواند به سیستم شما متصل گردد.

اگر شما می خواهید به سیستم شخصی که از برنامه AnyDesk استفاده می کند، متصل شوید باید آی دی آدرس او را در این بخش دوم وارد نموده و بر روی گزینه Connect ( بخش سوم ) کلیک کنید.

در بخش چهارم لیست سیستم هایی که اخیراً به آنها متصل شده اید نمایش داده می شود و برای اتصال های بعدی، نیازی نیست تا آی دی شخص مقابل را مجدداً وارد نمایید.

زمانی که اتصال شما به اینترنت و نرم افزار برقرار است مطابق تصویر بخش پنجم عبارت “AnyDesk Ready” مشاهده می گردد.